Braşovul a promovat la ITB Berlin brandul Dracula!

Promovarea Brasovului la cel mai mare targ de turism din lume - ITB Berlin

Promovarea Brasovului la cel mai mare targ de turism din lume – ITB Berlin

La această ediţie a târgului de turism de la Berlin, desfăşurat între 5 şi 9 martie, Braşovul a promovat, printre alte produse turistice, brandul Dracula.
Am fost prezent cu un site www.dracula.ro, un ziar tipărit dedicat mitului Dracula in limba engleza si germana şi cu un tur care să facă diferenţa între cele două personaje: Vlad Ţepeş şi Contele Vampir din romanul lui Bram Stoker.

Dorim să profităm de reclama gratuită pe care Occidentul o face de zeci de ani, brandului Dracula prin filme, seriale, desene animate si musicals si suntem dispuşi să susţinem toate agenţiile de turism care operează tururi tematice.

Pe langa Dracula au fost promovate si turismul medical cel de aventura, cel montan si cel Eco-culinar.

În urma iniţiativei noastre de la Berlin, sunt convins că un număr mare de turişti străini vor veni la Braşov pe urmele lui Dracula. Totodată, turiştii care au vizitat standul Braşovului au fost interesaţi de triunghiul transilvănean: Braşov – Sighişoara – Sibiu. Estimăm că, pe durata târgului, am fost vizitaţi de cel puţin 7000 de persoane.

La ora actuala Brasovul, dupa capitala, a atras cel mai mare numar de turisti straini iar tinta mea este sa dublam in urmatorii ani numarul lor.

Turismul este un pilon de dezvoltare economica foarte important in Brasov care creaza mii de locuri de munca iar preocuparea nostra trebuie sa fie in dezvoltarea si imbunatatirea continua a serviciilor si produselor turistice in judetul nostru.

Datorita faptului ca anul acesta Romania a fost prezentata “suboptimal” propun Autoritatii Nationale de Turism ca pe viitor sa fie implicate Asociatiile regionale de turism in proiectul de decizie a standului care sa reprezinte tara nostra. Eu sunt de parere ca turismul este foarte emotional si trebuie sa fie viu si colorat asa cum sunt si costumele noastre si muzica noastra populara.

Standul trebuie sa redea cat se poate de mult din ceea ce avem de oferit turistilor si sa-i convinga la prima vedere pe viitorii turisti sa ne viziteze. Si in turism este valabila vorba

“Pentru prima parere exista o singura sansa.”

Reactii din presa:

Agerpress
http://www.agerpres.ro/administratie/2014/03/10/brasov-traseu-turistic-pentru-promovarea-mitului-dracula-15-06-33

Galerie de poze

BRASOV la ITB BERLIN

BRASOV la ITB BERLIN

Berlin ITB Echipa4

Brasov-loves-you

ITB Berlin

ITB Berlin

20140305_111559

Brasov-loves-you

Niciun răspuns

Scrie-mi aici părerea ta