Multumesc …

Comment on Mă opun public construirii arterei de circulaţie auto “După Ziduri” ! by mace.

Multumesc

mace Also Commented

Mă opun public construirii arterei de circulaţie auto “După Ziduri” !
Un model functional si pentru Brasov

„CityStar” – Ecological Transport” – Gdynia (Polonia)

Datorită unui nou sistem de transport urban ecologic bazat pe troleibuze electrice inovatoare și accesibile, orașul Gdynia are mai puține ambuteiaje, un număr mai mic de accidente și un grad mai redus de poluare. Vehiculele moderne au îmbunătățit confortul pasagerilor, au redus durata călătoriilor și au adus beneficii economiei locale și regiunii dominate de orașele Gdynia, Gdańsk și Sopot din nordul Poloniei.


Recent Comments by mace

Inregistrare: Sedinta de Consiliu Local Brasov 24.02.2017
Am avut interpelarea scrisă în ședința de consiliu local din Februarie și tot în acea ședință Vice-Primarul PMP a spus că se rezolvă, dar nici până astăzi nu am primit răspunsul scris la interpelarea mea.


Va doresc un 2017 magic
O sa fac in acest sens o interpelare la urmatoarea sedinta de consiliu local.


Propun decalogul siguranței în traficul brașovean pentru că viteza mașinilor în orașul nostru depășește cu mult media europeană
Stimate domnule Berdea Dorin, va multumesc pentru mesaj dar trebuie sa va spun ca daca ati fi citit atent decalogul propus de mine ati fi observat ca nu am mentionat nicaieri aceasta forma de preventie adica montatul acelor limitatoare de viteza pe carosabil. Sunt bani aruncati in vant de o administratie iresponsabila fiindca acesti “jandarmi culcati” se deterioreaza destul de repede, strica amortizoarele masinilor, influenteaza fluiditatea traficului si atunci cand nu este cazul iar iarna cand pericolul este cel mai mare sunt demontati datorita dezapezirii. Este jale cu astfel de oameni fara gandire sanatoasa strategica la conducerea orasului!


Brașov – Capitala Economică a României. Planul în 6 puncte care arată că se poate!
Stiu la ce faceti referire si trebuie sa va spun ca unul dintre punctele principale este transparenta si debirocratizarea administratiei publice si automat si a regiilor si servicilor subordonate. Am trait in Germania 16 ani si stiu cat de importante sunt serviciile publice pentru cetateni iar acestea trebuie sa deserveasa cetatenii si sa in favoarea lor. Deciziile trebuie aduse cat mai aproape de ei dupa principiul subsidiaritatii. Pentru un oras modern, transportul public joaca un rol esential iar noi suntem extrem de deficitari in acest domeniu. Nu se vor putea schimba lucrurile de la o zi la alta dar sunt convins ca intro perioada relativ scurta se va putea rezolva aceasta problema.


Cum a argumentat Comisia Europeană eșecul Brașovului in cursa pentru Capitală Culturală a Europei
Stimate domnule Giuc,

am fost primul care m/am incris in echipa de vpluntari pentru acest proiect dar din pacate nu au fost confirmate oficial atributiile voluntarilor. Eu m-am inscris la acea vreme la departamentul de relatii internationale si cu personalitati. Am adus scrisori de sustinere de la Institutul regiunilor Europene, de la Clubul Exportatorilor din Bavaria si de la Regiunea de schi Obertauern. In plus am facut lobby la orasele nostre infratite din Austria si Germania si am avut chiar si o intalnire cu comisarul european pe cultura sa prezint orasul nostru. Candidatura a fost stabilita si votata in Consiliu Local inca din 2013 iar timp de 2 ani primaria si departamentele de cultura nu au facut nimic sperand sa ingrase porcul in ajun…. :-( Din pacate prcul a murit iar Primarul ar trebui sa-si asume esecul si sa-si dea demisia. Probabil urmarirea penala a acestui individ ne-a stricat mai mult decat dosarul de candidatira relizat in graba pe genunchi.